Everything changes || Todo cambia

in HeartChurch3 years ago


LINK

As in the previous post and the story of the man who knew that God promises healing but the man observed his problem, the recommendation is NOT to focus or pay attention only to what we can see in the physical and natural world, let's remember that EVERYTHING in this world is subject to change and is temporary, that is why we need to put our gaze and attention on the eternal and this is invisible, they do NOT change.

not looking at the things that are seen, but those that are not seen; For things that are seen are temporary, but things that are not seen are eternal.

2 Corinthians 4:18

The word of God remains forever, it is eternal, every situation in your life has an answer to more than 7000 promises and these promises will NEVER change no matter what happens around us.

Do you have problems in the field of health, or do you not feel well? the word of God says:

who himself bore our sins in his body on the tree, so that we, being dead to sins, might live to righteousness; and by whose wounds you were healed.

1 Peter 2:24

Are you bad financially? The word also says:

My God shall supply all your need according to his riches in his glory in Christ Jesus.

Philippians 4:19

Thanks to the fact that we know all this we should not resign ourselves to everything the world offers, let's take what the word of God has for us, let's focus our attention on the eternal truths of God, on what is not seen since everything else is subject to change.


Link


LINK

Como en la publicación anterior y la historia del hombre que sabía que Dios promete la sanidad pero el hombre observaba su problema, la recomendación es NO poner la vista ni la atención solamente en aquello que podemos ver en el mundo físico y natural, recordemos que TODO en este mundo está sujeto a cambios y es temporal, por ello es que necesitamos poner nuestra mirada y atención en lo eterno y ello es invisible, NO cambian.

no mirando nosotros las cosas que se ven, sino las que no se ven; pues las cosas que se ven son temporales, pero las que no se ven son eternas.

2 Corintios 4:18

La palabra de Dios permanece para siempre, es eterna, cada situación de tu vida tiene respuesta mas de las de 7000 promesas y estas promesas NUNCA cambiarán sin importar lo que suceda en nuestro rededor.

¿Estas con problemas en el ámbito de la salud, o no te sientes bien? la palabra de Dios dice:

quien llevó él mismo nuestros pecados en su cuerpo sobre el madero, para que nosotros, estando muertos a los pecados, vivamos a la justicia; y por cuya herida fuisteis sanados.

1 Pedro 2:24

¿Estas mal económicamente? La palabra también dice:

Mi Dios, pues, suplirá todo lo que os falta conforme a sus riquezas en gloria en Cristo Jesús.

Filipenses 4:19

Gracias a que conocemos todo esto no debemos resignarnos por todo lo que el mundo ofrece, tomemos lo que la palabra de Dios tiene para nosotros, centremos la atención en las verdades eternas de Dios, en aquello que no se ve ya que todo lo demás está sujeto a cambios.



Muchas Gracias por compartir esta lectura, deseo que el Espíritu Santo de Dios traiga revelación de su palabra a nuestras vidas.

Sort:  

Gracias! Que Dios me ayude a cambiar mi enfoque, a lo correcto

The word of God can never change